Ultima oră
VIDEO | Real Madrid - Bayern Munchen 2-1. Remontada realizată de Joselu îi duce pe ”galactici” în finala Ligii Campionilor VIDEO | Real Madrid - Bayern Munchen 2-1. Remontada realizată de Joselu îi duce pe ”galactici” în finala Ligii Campionilor
Flacăra olimpică a ajuns în Franţa. Momente spectaculoase la Marsilia Flacăra olimpică a ajuns în Franţa. Momente spectaculoase la Marsilia
A jucat în semifinala ”UEFAntastică” şi acum a intrat în politică. Candidează pentru o funcţie importantă A jucat în semifinala ”UEFAntastică” şi acum a intrat în politică. Candidează pentru o funcţie importantă
”Este o listă mult mai lungă”. Denis Politic, dorit de o formaţie cu pretenţii din Superliga ”Este o listă mult mai lungă”. Denis Politic, dorit de o formaţie cu pretenţii din Superliga
Fiorentina, prima finalistă a Conference League. Italienii au trecut de Club Brugge Fiorentina, prima finalistă a Conference League. Italienii au trecut de Club Brugge
Jose Mourinho regretă că a refuzat să antreneze Portugalia. "Am făcut o greşeală" Jose Mourinho regretă că a refuzat să antreneze Portugalia. "Am făcut o greşeală"

Înscrierile pentru competiţia Destinaţia Anului 2023 se apropie de final

Emisiuni Publicat pe 16 feb 2023
mail-share icon Email

//i0.1616.ro/media/581/3142/38225/21020896/1/destinatia-anului.jpg

3.500 de nominalizări au fost făcute şi 50 de destinaţii sunt înscrise până acum în competiţia Destinaţia Anului, cel mai important proiect de promovare turistică a României. În mai puţin de două săptămâni, pe 28 februarie, perioada de înscrieri se va încheia.

Ajunsă la a treia ediţie, Destinaţia Anului oferă anul acesta nouă premii, pentru tot atâtea categorii; spre comparaţie, anul trecut competiţia a fost structurată pe două categorii. Acum, în competiţie se pot înscrie operatori turistici, fie parcuri de distracţie şi aventură, atracţii cultural-educative, resort-uri, pensiuni de tip boutique sau restaurante. În plus, în categoria Localităţi şi Regiuni vor fi oferite patru premii, pentru Oraşe care inspiră, Tărâmuri cu istorie şi tradiţie, Comori naturale şi Staţiuni turistice.

Prima TV este partener şi în acest an pentru Destinaţia anului şi, în vara lui 2023, destinaţiile câştigătoare vor fi prezentate în cadrul a 8 emisiuni dedicate proiectului. Vedetele Prima TV, Livia Graur, Daniel Osmanovici, Irina Gologan, Marina Niţoiu, etc vor face parte din  juriul care va vota destinaţiile câştigătoare. 

In acest an, Destinaţia Anului oferă şansa unei destinaţii gastronomice să intre în competiţia din acest an şi de a deveni membru al Clubului Destinaţia Anului. Concret, la categoria „Destinaţii Gastronomice” se pot înscrie în cursă restaurante, crame, puncte gastronomice locale etc, ce devin în sine destinaţii gratie experienţelor gastronomice sau enologice deosebite.

De la 1 martie începe perioada în care vor fi aleşi câştigătorii. Acest proces implică trei piloni: voturile publicului, jurizare şi o un mare studiu sociologic, Cercetarea Destinaţia Anului - cel mai amplu studiu sociologic despre percepţii şi atitudini legate de turismul intern din ultimii 10 ani. Câştigătorii vor fi premiaţi în cadrului Galei Destinaţia Anului, care va avea loc pe 27 aprilie, la Iaşi, localitate care este deţinătoarea marelui premiu al competiţiei Destinaţia Anului 2022.

Între beneficiile concrete ale câştigătorilor competiţiei şi nu numai se numără o vizibilitate mai mare şi un aport important în construcţia brandului de destinaţie turistică. Câştigătorii celor nouă categorii vor fi vizitaţi de vloggerii Destinaţia Anului şi vor beneficia gratuit de promovare la PrimaTV.

Destinaţia Anului foloseşte cea mai amplă platformă media integrată (TV, digital şi social media) pentru a aduce în atenţia românilor destinaţiile cele mai spectaculoase din România. La ediţia desfăşurată anul trecut, 20.000 de români au nominalizat peste 150 de destinaţii preferate din ţară şi 100.000 de români au votat una din destinaţiile finaliste. Competiţia a generat peste 20 milioane vizualizări pe paginile proprii, în paginile influencerilor specializaţi de turism, în sute de materiale de presă şi pe bannere ale partenerilor media. Impactul competiţiei în Social Media a fost de patru ori mai puternic decât în anul precedent.

Cele opt emisiuni PrimaTV dedicate vizitării destinaţiilor au avut un share mediu de 1,7%. Toate finalistele ediţiei 2022 au beneficiat de promovare internaţională prin parteneriat cu pagini de limbă germană şi prezenţă în cadrul târgurilor internaţionale de turism prin intermediul Catalogului Destinaţia Anului. Competiţia a primit recunoaşterea Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului şi a Alianţei Pentru Turism că vehicul major de promovare a excelenţei în turismul intern.

Destinaţia Anului păstrează şi în 2023 misiunea de a susţine destinaţiile României în efortul lor de afirmare ca branduri turistice puternice. Platforma www.destinatiaanului.ro şi PrimaTV adresează tuturor românilor un îndemn simplu: „Hai să ne cunoaştem ţara!” şi îi invită să nominalizeze cele mai frumoase destinaţii din Romania pe www.destinatiaanului.ro.

 

mail-share icon Email
viewscnt

Ultimele Videouri

Emisiuni

Ultimele articole Toate articolele